středa 16. ledna 2008

Guitar & Co., Provo


Na Historical Main Street - některé domy mají celých 120 let! - láká potulné kytaristy cedule Guitar & Co. Sněží a zima jak na Aljašce, zdálky doléhá temné vytí policejních vozů. "Nu což," povídám si. "Bude tam teplo a hlavu mi snad neutrhnou," a prošel jsem malými dvířky do obrovské dílny plné akustických kytar. Zázrak.


Obrovské dílně vládne sympatický šedivý děd. Zrovna tam s nějakými muzikanty chystal výstavu fotografií, tak jsem tam asi na dvě hodiny ztvrdnul a povídal si s nimi. Vystavenou kytaru šedivý děd vyrobil pro radost, není na prodej a kdo si chce na ni zahrát, musí poprosit. Je to kouzelná kytara. Když se na ni zahraje, v Austrálii se narodí šest malých klokanů. Teda na jaře.

A protože kytara není houska ve Wall-Martu, šedivý děd zákazníkům přikazuje umýt si ruce, než začnou na něco sahat.


A když jsem z obchodu odešel, venku uběhlo přesně 100 let. Zmizely bryčky, koně a a smrad a nějaký idiot v džípu do mě málem najel při parkování.
Posted by Picasa

Žádné komentáře: